Говори се само за вече успялото, а никой не дава път на развиващото се

февруари 11, 2009 в 12:44 pm | Публикувано в България | 11 Коментари
Етикети: , , ,

Notepad...Забелязал съм, че има някаква тенденция да се коментира само това, което вече е успяло, и за което знаят всички, a се забравя да се спомене развиващото се. Най-често вестниците и въобще медиите обръщат внимание на това което се знае, това което вече е популярно,и за което всички говорят, но път на новите неща почти не се дава .

Всичко това е доста странно, защото повечето хора искат да научат нещо ново, за което не са чували, а медиите продължават да дават информация за най-популярните неща. В последно време доста телевизии започнаха да обръщат по-сериозно внимание на блоговете. Това е похвално, но естествено те коментират точно тези блогове, за които цяла България е чувала, или поне тази част от българите, които имат интереси в тази област. Канят само най-популярните блогъри, взимат интервюта също от такива, а и медиите изказват мнение по темите на точно тези блогъри.

И това не е защото начинаещите блогъри не пишат добре, или пък техните статии не са интересни. Защото много от по-новите блогъри в България имат страхотни писания, които биха били интересни и на хора, които не четат техните публикации, защото не посещават блогове. Истина е обаче че не се дава път на новите блогъри, а внимание се обръща само на вече нашумелите, и дори комерсиални такива. Техните статии също са добри ( поне на по-голяма част от тях ), но те имат стотици читатели, благодарение на които и други хора освен тях могат да разберат за техните публикации, но новите блогъри нямат тази привилегия, защото хората които ги четат са много по-малко.

Добър пример мисля е статията от преди няколко седмици в един от нашите вестници. Публикацията беше на тема ,, Най-добрите блогъри в България “. Нищо чудно, че за всички бях чувал. Статията е хубава, защото и други хора разбират нещо ново, и научават нови сайтове, в които могат да четат интересна информация, но пък отново не се дава шанс на новите блогъри. Хубава статия би било ,, Развиващите се блогъри “, но никой не се сеща да каже нещо и за тези, които не са толкова известни.

Надявам се медиите да започнат да обръщат по-голямо внимание и на не толкова нашумелите блогъри, за да се получи някакъв баланс в интернет между мноооооого популярните и безизвестните блогове.

Advertisements

11 Коментари »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Брех, не знаех, че блогърите сте били толкоз „нашумели“ :))
    А иначе тенденцията, която си хванал е вярна-във всички тв предавания гледам едни и същи личности, които един и същи неща ги питат и същите неща отговарят

  2. Ами в последните години май наистина нашумяха блогърите, просто това стана модерно 🙂

  3. Че е модерно, модерно е. Ама като че ли са нашумели сред другите блогъри :)))

  4. Сред тях основно, но и по медиите започват да коментират много блогове 🙂

  5. Никой не се сеща за новите работи, много по-лесно е да се тъпче на едно място. Иначе, да ако не се започне да се дава повече път на новите работи, то нещата няма да вървят на добре

  6. като един бивш начинаещ блогър да си кажа и аз мнението – това, което отличава един популярен блог от един непопулярен не е само качеството на статиите.

    още като започнах да чета блогове ми направи впечатление, че има много блогове с хубави и интересни неща, които са на възраст 2-3 години, но въпреки това нямат почти никакви читатели.

    когато започнах моя блог, реших да направя всичко възможно той да не е като тези добри, но непопулярни блогове. за целта не се иска само да пишеш интересно, но и да успееш да впечатлиш читателите така, че да се връщат при блога ти, да го пращат на приятелите си…

    развитието на един блог изисква повече неща от писане на постове и тия, на които казваш „развиващи се“ тепърва ще се види дали могат това, което се иска 🙂

  7. Трябва и реклама. Но има хора, които си правят блоговете просто, за да пишат в тях и да видят, че има и други, които споделят техните виждания. Много от тези хора не се занимават с реклама по интернет, и ако за тях се пише и говори повече ще бъде по-добре 🙂 Говоря за тези, които са наистина интересни и имат стойностни статии 🙂

  8. Изобщо не говоря за реклама. Никой от популярните в момента блогове, доколкото зная, не е плащал за реклама.

    Става дума за неща като отношение към читателите, включване в коментарите, отношения с другите блогъри, редовно писане, последователност във всичко (засягани въпроси, стил, дизайн и т.н.)

  9. Мм, имах предвид не платена реклама, а разменяне на линкове, добавяне на статии в социални мрежи и т.н 🙂

  10. Популяризиране, демек 🙂

  11. ами тези неща, които споменаваш имат значение, но не са най-важните, поне според мен.

    имам си статистика колко посещения идват от линкове в блогролове на други блогове – цифрата е незначителна. имам и друга статистика – колко са хората, намерили блога чрез „социални мрежи“ които коментират в него и/или стават редовни читатели. цифрата отново е незначителна.


Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Промяна )

w

Connecting to %s

Блог в WordPress.com.
Entries and коментари feeds.

%d bloggers like this: